keskiviikko 11. elokuuta 2010

Nyt se alkaa...

Bengali Shu Shun tarina lähtee käyntiin. Pyrin kirjoittamaan tänne silloin tällöin kuulumisiani tekemisistäni ja ajatuksistani. Kerron, millaista on olla bengali kissa Espoossa ja joskus sen ulkopuolellakin. Kerron kuitenkin ensin hieman itsestäni.
Synnyin CattiCartanossa Oulussa 24.3.2010. En ole ihan normaali kissanpentu. Olen ruskea, vaikkakin paljon harmahtava. Minulla on erikoisia täpliä, pienehkö pää ja lihaksikas vartalo (ainakin tulevaisuudessa), pitkähkö häntä ja suuret, ovaalinmuotoiset silmät. Luonteeltani olen leikkisä ja hyvin puhelias. Rakastan repiä vessapaperirullia palasiksi ja juosta pallojen perässä ja tuoda niitä takaisin omistajilleni. Pidän myös vedestä. Olen todella utelias ja menenkin aina mukaan joka paikkaan missä tapahtuu ja sattuu. Olen myös hyvin älykäs ja opin nopeasti. Olen kuullut sanottavan, että olen hieman koiramainen. Olen oppinut jo antamaan tassua, istumaan, hyppäämään ja kurkottamaan kun pyydetään. Tietysti ainakin silloin kun saan palkinnoksi pienen makupalan. Herkkuani näissä leikeissä onkin tällä hetkellä Royal Caninin Aromatic attraction raksut.


Syön mielelläni myös naudan jauhelihaa, tonnikalaa, poroa, ZiwiPeakia, Eagle-kuivamuonaa, Animondaa sekä Feline Porta 21:stä. Ulkoilen myös paljon, mutta ulkoilu tapahtuu AINA valjaissa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti