tiistai 24. elokuuta 2010

Omistajani

Aikani Espoossa on ollut mukavaa ja minua on käynyt jo moni katsomassa. Omistajani pitävät huolta siitä, että minulla ei ole tylsää. Temppujen opettelun lisäksi, he leikkivät kaikin eri konstein kanssani, oli sitten aamu tai ilta. Katselemme yhdessä aina vettä niin suihkussa kuin ikkunastakin ja juon myös heidän laseista kun janottaa. Olenkin melkoinen vesi juoppo. Juon aina kun mahdollista, jotta jaksaisin juosta. Tiputtelen myös välillä palloanikin veteen ja saan sitä kautta vettä. Osaan siis yhdistää hienosti kaksi asiaa.

Kerron hieman omistajistani. Kuulun kahden ihmisen perheeseen ja olen ainut lemmikki. Äitini Elina täyttää kohta 23 vuotta ja isäni Olli on 25. He jaksavat aina kuunnella itkuani ja muita huolia ja rapsuttavat aina kun tarvitsen hellyyttä. Koskaan en ole ollut nälässä tai muuten hädässä. Päivisin saan olla usein rauhassa ja iltaisin alkaa aina  leikit. Alimmaisessa kuvassa olen äitini sylissä. Hän on sanonut haaveilleensa minusta jo kauan. (Oikea äitini on Catticartanon Jungle Love ja isäni Pleasantpond American Buddy.)

Tänään minulla on edessä leikkaus. Nyt alkaakin jo olemaan aika kova nälkä ja jännittää hurjan paljon. Uskon kuitenkin että kaikki menee hyvin ja äiti hoitaa ja paijaa minua koko huomisen päivän. Ei muuta kun valjaat niskaan ja lekurille!























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti