maanantai 16. elokuuta 2010

Tavaroita

Seuraavaksi kerron teille hieman tavaroistani, joita käytän päivittäin ja jotka ovat minulle erittäin tärkeitä. Kun tulin taloon, minulla ei vielä ollut kiipeilypuuta. Saimme sellaisen kuitenkin hyvin nopeasti parin päivän sisällä. Puu ei ole kovin iso, mutta minun kokoiselleni se on ollut oikein sopivan kokoinen. Kun kasvan, minulle on luvattu isompi, kattoon asti ylettyvä kiipeilypuu, koska pidän kiipeilystä paljon. Tämä puu on saatu äitini veljeltä ja se kelpasi minulle hyvin. Otankin puun päällä joka päivä pienet päiväunet.


 
Tässä toisessa kuvassa on vessani. Sekin oli erinnäköinen kun tulin taloon. Saimme tämän isäni siskolta kun edellinen pönttöni kuulemma sotki liikaa. Se oli aivan pelkistetty laatikko, missä ei ollut kantta ollenkaan. Kuulimme myös muilta kissaihmisiltä, että kun pöntön eteen laittaa muovisen maton, se estää hieman hiekan kulkeutumista muualle. Kuvassa näkyy myös rakas keltainen pyyhkeeni. Keltainen on lempivärini, joten tykkään pötkötellä siinä aina sillointällöin. Opin nopeasti käyttämään luukullista vessaa, vaikka se aluksi hieman ihmetystä herättikin. Käytän aina Ever Cleanin (10kg) hiekkaa. Se ei haise, eikä pölyä pahasti. Kokeilen tällä hetkellä hiekkaa, jossa on keltainen raita paketissa (Less track), koska se ei kulkeudu niin pahasti muualle taloon (suurempi rakeista). Suosittelen tämän merkkistä hiekkaa muillekin. Sitä saa ainakin Faunatarista.
Ruokakuppini ovat Ikeasta. Niitä saa monia eri kokoisia. Ne pysyvät paikallaan kun syön. Samoin ruoka-alusta on Ikeasta. On hyvä olla alusta, kun ruokakupista saattaa silloin tällöin lennellä raksuja kun niitä syön. Minulla on paljon erilaisia lempileluja. Välillä kyllästyn joihinkin, mutta olen löytänyt kolme suosikkia, joilla jaksan aina leikkiä fiiliksestä riippumatta. Kaikista paras kun keltainen pallo, jota aina minulle heitetään. Tuon pallon aina kiltisti takaisin heittäjälle. Se on todella hyvää liikuntaa sisäkissalle kun saa oikein kunnolla juosta pallon perässä. Vähän aikaa sitten sain tuliaisiksi kissanäyttelystä muovisen pyörön, jossa on pallo sisällä. Se on ollut todella mieleinen. Sillä on kiva leikkiä ihan itsekseenkin. Saan aikani kulumaan nopeasti sen avulla. Kuulin, että se on ollut menestys myös muilla kissoilla, joten siitä vain leikkimään! Pidän myös kun minulle huiskutetaan pinkkiä huiskua. Siihen on mukava tarrata tassut kiinni. Tässä hieman kuvamatskua leluistani:





 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti